يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۲۵۹۳۸
جمعه ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۱

فکرشهر: امام جمعه موقت کنگان گفت: عاملان جنایات تروریستی شیراز منتظر انتقام سخت از ایران مقتدر اسلامی باشند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام یوسف قاسمی در نماز جمعه کنگان با محکوم نمودن هتک حرمت حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام و جنایت تروریستی و به شهادت رساندن چندین انسان بیگناه در سومین حرم مطهر اهل بیت علیهم السلام در ایران اسلامی افزود: تروریست‌ها و حامیان غربی - عربی شأن بدانند دوران بزن دررو تمام شده و منتظر انتقام سخت و کوبنده ایران اسلامی باشند.

امام جمعه موقت کنگان با بیان اینکه این جنایت با حمایت و چراغ سبز آمریکا، صهیونیست‌ها، انگلیس و آل سعود انجام و آنها شریک در این خون‌های به ناحق ریخته مرد و زن و کودکان هستند، اظهار داشت: این اقدامات و جنایت‌های وحشیانه نشانه ضعف و زبونی دشمن است و دستگاه‌های مسئول باید با عمل به دستورات فرماندهی معظم کل قوا، عاملان این جنایت را مجازات سخت کنند.

خطیب جمعه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز به ویژه شهید محمدحسین فهمیده و نکوداشت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار گفت: ۱۳ آبان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی و مدال افتخاری برای دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام است.

قاسمی با اشاره به تلاش دشمنان و رسانه‌های شیطانی معاند برای انحراف کشاندن دانش‌آموزان و خاموش کردن نور ایثار و مقاومت در بین آنان گفت: لشکر رسانه‌ای دشمن می‌کوشد با فریب دادن نوجوانان ما آنها را از مسیر الگوها و اسوه‌های بزرگی چون شهید محمدحسین فهمیده دور کنند که برای نیل به این هدف این بار دهه هشتادی‌ها را مقابل دهه نودی ها قرار دادند که البته به فضل الهی باز هم راه به جایی نخواهد برد.

ایران اجازه ناامنی در مرزها را نمی‌دهد

وی در بخش دیگر به جریان مقاومت در لبنان و عملیات استشهادی نوجوان ۱۷ ساله در حوالی سال ۱۹۸۲ و به هلاکت رساندن ۱۴۱ افسر و سرباز صهیونیستی اشاره و بیان کرد: اسرائیلی‌های غاصب و کودکش در آن عملیات برای اولین بار معنای عملیات شهادت طلبانه را فهمیدند و پس از آن سیل‌های محکمی از جریان مقاومت خورده و مجبور به فرار از لبنان شدند.

امام جمعه موقت عنوان داشت: شهید احمد قصیر با الگوگیری از شهید فهمیده و عملیات استشهادی به عنوان غیر قابل کنترل ترین شیوه مبارزه علیه صهیونیست‌ها دشمن را متوقف کرد.

قاسمی در ادامه گفت: در مواجهه با شرایط گوناگون جامعه بایستی به سه سیره نبوی یعنی قاعده حکمت، قاعده رحمت و قاعده عزت متوسل شد.

وی در پایان با اشاره به رزمایش ارتش و سپاه گفت: پیام این رزمایش این است که جمهوری اسلامی اجازه نخواهد داد مرزهای کشور ناامن شوند.

بیان مطالبی پیرامون شفاعت امت توسط قرآن و عترت و نیز تبریک میلاد آقا امام حسن عسکری و بیان احادیثی از آن حضرت از دیگر مطالب مطرح شده در خطبه دوم بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر